Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

je zajimave, ze Zeman na mezinarodnich setkanich rika s usmevem na tvari, ze novinare je treba strilet kulometem a nadsazka od vecnyho rebela lidem tolik nacechra peri...

1 0
možnosti
Foto

R^ V Souhlas...achich ach...mám vůči Miloši Zemanovi řadu výhrad, ale máme svobodné volby a zvolili jsme ho podruhé a víme, co je zač. Je to lekce pro lid. A přát někomu smrt je skutečně mimo mravní cestu.

5 0
možnosti
MP

https://www.youtube.com/watch?time_continue=31&v=Oi198iCshic

Dobrý den, zde odkaz na píseň. A - nemám pocit, že se přímo zastávám prezidenta Zemana. Nějak by mě ten text nenechal v klidu, kdyby se jednalo o kohokoliv.

3 0
možnosti
Foto

Děkuji, Už jsem to našel. No, i když jsem se v některých chvílích zasmál, to přiznávám, tak celkové vyznění onoho songu je naprosto hloupé.Trochu mám pocit, že nám Hutka senilní. Ale spíše bude pravdou co jsem napsal ve svém dotazu. On je to občas takový " uplakánek " . Když se mu v počátku emigrace nedařilo tak kolem sebe vytvořil bublinu, kdy všechny nesnášel a logicky pak všichni nesnášeli jeho. Po návratu asi očekával trvalou přízeň a nabité kluby a sály. Jenže doba pokročila a tento způsob folku už moc lidí nezaujme. Přitom pozor : Jarda Hutka je genius co se týče folkových úprav lidových textů. Škoda že tuto formu upostranil. Vzpomenete si možná na jeho text o Nohavicovi s názvem udavač z Těšína. To byla taky síla.

A o tom zastávání jsem psal spíše jako o pocitu čtenářů. Tak jak to vidím zde na blogu, Ostatně vyvolala jste reakci v podobě článku pana Čermáka, který okamžitě žvaní o kavárně( opět nepíše o které jen že je prý někde v Praze). Ale máte pravdu. Ta píseň je hloupá. Krásný den přeji.

0 0
možnosti
Foto

Konečně, po technických problémech se i u vás objevila diskuse, takže si dovolím položit vám otázku : O jakou píseň se jedná? Myslím že jste měla vložit odkaz nebo více informací. Takhle mi ten text připadá hodně prázdný, na rozdíl od Zemanových roadies zde, kteří vám klikají a klikají o závod, jak vidím. To prosím neberte jako kritiku vašeho blogu, Vůbec ne. Jen spíše pousmání se nad faktem, že kdykoliv někdo napíše cosi co se zastává Zemana, má úspěch zaručen. Nicméně, rád bych věděl o jakou píseň Jaroslava Hutky se jedná, protože mám sám pocit, že on upadá zpět do stavu, ve kterém byl po emigraci, kdy nenáviděl všechny kolem sebe.

0 0
možnosti
PK

Píseň jsem neslyšel,jen četl kritiky. Pokud obhajuji svobodu slova, tak i když se mi to nezdá úplně v pořádku, ať si pan Hutka zpívá co chce...

0 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1614x
 

vlastní blog:  http://tohu-vabohu.blogspot.com

Seznam rubrik