Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Petratra

8. 7. 2012 17:58
Karma nekarma

Jsem hrozně ráda, že jste se rozhodla stát se blogerkou. Po putování Tohu Vabohu by mi Vaše slova chyběla................ takže karma, nekarma - Vás si čtenáři najdou vždycky.

P.S.: sedím pod jabloní, a až mi jabko spadne na hlavu, může za to Prokešová Miriam a její Tohu vabohu

0 0
možnosti

TondaN

6. 7. 2012 18:08
máte-li co

pište.:-) je tu řada blogerů,kteří píší a nemají téma.je to poznat.za sebe říkám já bych neměl odvahu ...

0 0
možnosti

Marlen2

6. 7. 2012 9:28
no je

pravda že karmohoniči tu jsou,ale já osobně si pročítám články na iDnes docela dlouho a věřte,že jsou i blogeři kteří píší proto,že je to "jen" baví a píší dobře.Mám tu pár svých favoritů a miluji hlavně humorné články a fotoblogy.Není to zas tak špatné,jen chvíli trvá než si člověk ujasní kam nahlédnout znovu a kam už ani ne.Přiznávám že já ze zvědavosti nakouknu i tam,kde mám často opačný názor-o tom vlastně diskuze jsou,jen souhlas a klikání na karmu by byla nuda.Mám také svůj blog,na jiném serveru a moc mě baví.Také se tam někteří předháněji pro změnu zase v návštěvnosti....a mě je to jedno,tvořím si jen tak,pro svou zábavu a když se u mě někomu něco zalíbí,je to jen příjemný bonus:-)

1 0
možnosti

oldiess

6. 7. 2012 9:10
Není to jen mýtus?

"Psát tak, aby se to líbilo, aby karma byla co největší, nebo se řídit hlasem svého srdce a když už píšu, vědět proč?"

Mám totiž dojem, že je to jako v pop music, kd y nikdo neví, jaká píseň se stane hitem. Podobně si nedovedu představit, že by někdo věděl jak psát, aby dosáhl největší karmu. Nehledě na to, že by pak článek musel nutně škobrtat. Jiná věc je ta, že sebelepší článek až na malé výjimky nemá šanci, pokud není vybrán do Výběru, a že karma se dá podstatně zvýšit marketingem, tzn, když autor šíří svůj článek a odkazy na něj všude možně, a podpoří ho tak třeba jeho politická partaj atd.

0 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1614x
 

vlastní blog:  http://tohu-vabohu.blogspot.com

Seznam rubrik